?

Log in

No account? Create an account

Previous Entry | Next Entry

Monthly challenge: Day 7

Three sentence ficathon prompt: 

“During the night old Perkins had his leg bitten sort of… off.”

Comments

( 9 comments — Leave a comment )
cmk418
Mar. 10th, 2019 08:13 pm (UTC)
Transformation - Original - 59 words
“During the night, old Perkins had his leg bitten sort of… off,” Jimmy confessed, pointing in the direction of old Perkins.

“Jimmy, what have I told you about naming those gingerbread men after the neighbors?” his mother asked.

“Just hand me a pretzel stick and I’ll give him a peg leg and make a pirate out of him, matey.”
asphaltcowgrrl
Mar. 12th, 2019 04:26 pm (UTC)
Re: Transformation - Original - 59 words
LMAO. I love it. :D
cmk418
Mar. 11th, 2019 01:30 am (UTC)
Another Strange Occurrence - OZ - 49 words
“It started with the screaming, and then we saw the blood everywhere,” McManus explained.

“How is it possible that none of his cellmates have a trace of blood on them?” Leo asked.

“Well, it may sound far-fetched, but I think we’re dealing with the ghost of Donald Groves here.”
asphaltcowgrrl
Mar. 12th, 2019 04:26 pm (UTC)
Re: Another Strange Occurrence - OZ - 49 words
Nice, I like where this is going. :D
simplyn2deep
Mar. 11th, 2019 08:45 pm (UTC)
Original random (65 words)
(I don't even know where this came from lol)

“You’re supposed to be telling scare stories, not a twisted story for how Gran lost his leg,” the boy scoffed.

The boy’s father raised an eyebrow, “How do you know it’s about your Gran?”

“Nan told us the same thing when we asked about why she had a weird bat in the corner of the room…she said it was Gran’s last leg before he died.”
asphaltcowgrrl
Mar. 12th, 2019 04:27 pm (UTC)
Re: Original random (65 words)
OMG, that's great. Love those little bits of inspiration that come out of nowhere.
asphaltcowgrrl
Mar. 12th, 2019 04:17 pm (UTC)
Another double fill. I must be full of words today. LOL

“Sort of,” Adrien asked, looking up from the eggs he was piling onto a plate for Elliot. “How do you sort of get your leg bitten off?”

“By not letting the wild animal chew it all the way through,” Elliot suggested.

Adrien held the plate of eggs just out of Elliot’s reach. “You can be a real jerk sometimes, El.”

“Yeah, but you still love me,” Elliot said, reaching for his breakfast and getting no resistance.
sharpiesgal
Mar. 13th, 2019 01:34 am (UTC)
You must be....lol

El's lucky Adrien didn't dump his breakfast on his head.
asphaltcowgrrl
Mar. 13th, 2019 07:35 pm (UTC)
Hahaha... I got caught up so that helped. :D

They haven't been in their relationship long enough for that kind of stunt. Only Travis would have pulled that so early on. Hahaha.
( 9 comments — Leave a comment )

Profile

Little comm. that could
1_million_words
One Million Words

Tags

Latest Month

September 2019
S M T W T F S
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
Powered by LiveJournal.com
Designed by Tiffany Chow